• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    جدید ترین آمار فروش فیلم های روی پرده 3 شهریور 96 اخبار
    جدید ترین آمار فروش فیلم های روی پرده 3 شهریور 96

    اکسیدان در اخرین روزهای اکران به فروش 9 میلیاردی رسیده است

    سینمانیوز : حدید ترین امار فروش فیلم های روی پرده سینمای ایران تاریخ 3 شهریور 96 به شرح زیر است :

    علی سرتیپی ـ‌ مدیرعامل فیلمیران ـ با اشاره به اینکه آمار فروش «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری را شنبه عصر اعلام می‌کند، فروش فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله را چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با ۲۲ سالن اعلام کرد.

    به گفته سرتیپی فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم با ۳۱سالن بیش از ۲۱ میلیارد تومان فروش داشته است.

    همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان با ۵۰ سالن در تهران و شهرستان همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد.

    عبدالله علیخانی ـ مدیر پویا فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» ساخته محمد حسین فرح‌بخش را حدود ۹۱۵ میلیون تومان با ۵۰ سالن در تهران و شهرستان اعلام کرد.

    احمد مختاری ـ مدیر پخش هدایت فیلم ـ هم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را اعلام نکرد و افزود: تهیه‌کننده این فیلم تمایلی به اعلام آمار فروش ندارد.

    غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ درباره آمار فروش فیلم‌های «فصل نرگس» و «بیست و یک روز بعد» گفت: فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان بعد از ۲۱ روز اکران، ۳۸۰ میلیون تومان با ۱۳ سالن در تهران و ۲۲۰ میلیون تومان با ۲۶ سالن در شهرستان که در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد.

    همچنین فیلم سینمایی فصل نرگس ساخته نگار آذربایجانی ۸۲ میلیون تومان در ۱۰سالن تهران  و ۲۰ میلیون تومان با ۱۰سالن شهرستان، در مجموع ۱۰۲میلیون تومان فروش داشته است

    دیر دفتر پخش رسانه فیلمسازاندرباره آمار فروش فیلم‌های «گذر موقت» و «اکسیدان» بیان کرد: فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی با ۲۵ سالن در تهران و شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون تومان رسید و فیلم اکسیدان ساخته حامد محمدی با ۹۰ سالن در تهران و شهرستان تاکنون هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است

    منبع : ایسنا

    date_range ۲۰۱۷/۰۸/۲۶
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 + 4 =

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد